26.04.2020 pięknie u nas na wsi jest

Już dawno z takim utęsknieniem nie czekałem na niedzielę, i na możliwość oderwania się od ziemi :) Najpierw rano zaliczyłem rowerem rundkę po lesie i ze zdumieniem zobaczyłem jak wokół jest pięknie. Jak tylko odstawiłem rower do szopki to wyciągnąłem Jagodę na spacer po okolicy.






















Bonusem do wiosennych barw na ziemi było dzisiaj niebo i wyjątkowo przejrzyste powietrze. Ta przejrzystość musi być po wczorajszych szumnie zapowiadanych opadach. Tak miało padać, że polazłem nad "jezioro" filmować pierwsze litry wody wpadające do basenu. No niestety pogoda nie popisała się i z rury zasilającej tylko kapało. 

 Tak więc dalej mamy basen w wersji suchej, na pocieszenie na kolację zjedliśmy uwędzone przed południem pyszne pstrągi.

Komentarze